طراحي سايت فروشگاهي

ارائه دهنده خدمات ديجيتال ماركتينگ| طراحي سايت فروشگاهي| بهينه سازي سايت seo

  • خريدار نقدي ضايعات
  • خريدار ضايعات باتري
  • خريدار ضايعات چدن
  • خريدار ضايعات در تهران
  •  خريدار ضايعات كابل

طراحي سايت فروشگاهي

۹ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي

 

در دنياي امروزه تجارت، مهمترين اصل طراحي سايت فروشگاهي است. شايد بيشتر كسب و كارها اين موضوع را ناديده بگيرند، اما سرعت تكنولوژي به حدي است كه مشتريان زيادي در سراسر دنيا روش خريد و فروش اينترنتي را انتخاب مي‌كنند و اين روند روز به روز در حال افزايش است، به همين علت طراحي سايت فروشگاهي اهميت بالايي در فروشگاه اينترنتي دارد. شركت طراحي سايت پوياآرت همراه تيم طراحان سايت حرفه‌اي توانسته با استراتژي بازاريابي ديجيتالي نوين، بستري قوي را جهت پيشرفت كسب و كار شما عزيزان فراهم آورد.

 

طراحي سايت فروشگاهي

 

دلايل طراحي سايت فروشگاهي

امروزه بنا به دلايل متعددي همچون هزينه و زمان روش‌هاي بازاريابي قديمي نظير بازاريابي حضوري،  تلفني، چاپي و ... منسوخ شده‌اند و بازاريابي آنلاين جاي تمام اين روش‌ها را گرفته است. اينترنت و دسترسي به آن در سراسر جهان بسيار آسان شده است. با طراحي سايت فروشگاهي و يا اين‌كه با طراحي سايت شركتي امكان بازديد افراد در سراسر جهان فراهم شده است و اين موضوع سبب شده است كه تعامل افراد با مشاغل اينترنتي بيشتر شود و بر روي خريد تاثير مثبت بگذارد و اين شيوه‌ي خريد در سال‌هاي اخير كه مساله كويد ۱۹ تمام جهان را درگير كرده است بيشتر شده است و موجب تغيير رفتار مشتريان، از خريد آفلاين به خريد آنلاين شده است. در ادامه به مزايا و امكانات يك طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي مي‌پردازيم.

 

طراحي سايت فروشگاهي چيست؟

وقتي براي فروشگاه خود از طراحي فروشگاه اينترنتي استفاده مي‌كنيد، يعني در واقع شما يك فروشگاه ديگر افتتاح كرده‌ايد با اين تفاوت كه مشتريان بيشتري امكان بازديد و خريد خواهند داشت. سايت‌هاي فروشگاهي براي مشتريان محدوديت زماني و مكاني ندارند، پس مشتريان با اطمينان در هر لحظه از شبانه روز و در هر جايي از دنيا كه هستند مي‌توانند آن‌ها را بازديد كنند. تداوم فعاليت ۲۴ ساعته امكان خريد را در هر لحظه فراهم مي‌كند.

 

اهميت سئو در طراحي سايت فروشگاهي

به طور ميانگين روزانه ميليون‌ها مشتري موضوعات مختلفي را در گوگل سرچ مي‌كنند. كيفيت خوب در طراحي سايت فروشگاهي باعث ديده شدن سايت در اولين رتبه گوگل مي‌شود. اما معيارهايي موجب مي‌شوند كه سايت فروشگاهي شما جزو ده رتبه اول گوگل باشد.

وقتي طراحي سايت فروشگاهي شما به صورت درست و بهينه باشد، سئو سايت فروشگاهي پايه‌ريزي مي‌شود. پس از اين شما وقتي محتواي مناسب را در سايت قرار دهيد در رتبه بالاي گوگل قرار مي‌گيرد‌. هر طراحي كه اصول سئو سايت را رعايت كند، گوگل نيز اين سايت را مناسب تشخيص مي‌دهد و براي كاربران در ابتداي صفحه مرورگر قرار مي‌دهد.

 

اهميت سئو در طراحي سايت فروشگاهي

 

 

ويژگي‌هاي طراحي سايت فروشگاهي موفق

از آن جايي‌كه هدف سايت‌هاي فروشگاهي رفع نياز مشتري در ارتباط با محصولات فروشگاهي است. سايت فروشگاهي برگزيده، بايد در تلاش باشد تا خويش را در جايگاه مشتري‌ها قرار دهد و نيازهاي آن‌ها را بشناسد.

يك طراحي سايت فروشگاهي خوب داراي سرعت سايت بالا، توضيحات كافي براي محصولات، امكان مشاوره برخط مشتريان، تخفيف ويژه، امكان دريافت انتقادات و پيشنهادات در سايت است.

 

امكانات طراحي سايت فروشگاهي

امكاناتي از قبيل داشتن سبد خريد، طبقه‌بندي محصولات، قابليت متصل شدن به بانك، اطلاع از خريد با ايميل و يا موبايل، ريسپانسيو، داشتن قابليت نظرسنجي، ابزار مقايسه براي محصولات، برخورداري از ابزار فيلتر محصولات بر اساس ويژگي‌هاي دلخواه، انواع روش‌هاي خريد و ارسال، مديريت حساب‌هاي بانكي، ليست علاقه مندي‌ها، مديريت سفارش‌ها و پرداخت‌ها، برخورداري از برنامه چاپ خودكار سفارش، امكان اعمال كردن تخفيفات، مديريت واحدهاي پولي، سيستم b2b نياز در طراحي سايت فروشگاهي است.

همچنين داشتن صفحه تماس، مديريت گالري و تصاوير، مديريت سوالات كاربران و ..... نيز مهم است. اين امكانات در واقع امكانات كلي هستند و هر فروشگاهي مي‌تواند با توجه به محصولاتي كه نمايش مي‌دهد، امكانات سفارشي را به سايت اضافه كند و در درج كردن امكانات اختصاصي هيچ محدوديتي براي برنامه‌نويسان نيست.

 

امكانات طراحي سايت فروشگاهي

 

انواع پرداخت‌ها در طراحي سايت فروشگاهي

معمولا در طراحي سايت فروشگاهي بخش ويژه‌اي را به نحوه‌ي پرداخت و خريد اختصاص مي‌دهند. در زير به دو روش متداول پرداخت اشاره مي‌كنيم.

پرداخت آنلاين: در اين شيوه‌ي پرداخت كاربر قبل از اينكه محصول را دريافت كند، بايد هزينه‌ي كامل آن را به صورت آنلاين پرداخت كند تا محصول براي او ارسال گردد. در فروشگاه‌هاي اينترنتي اين روش مرسوم‌ترين روش پرداخت مي‌باشد.

پرداخت در محل: در اين شيوه شما محصول را سفارش مي‌دهيد ولي هزينه‌ي آن را بعد از تحويل كالا پرداخت مي‌كنيد. احتمال كلاهبرداري در اين روش كاهش پيدا مي‌كند.

 

هزينه طراحي سايت فروشگاهي

يكي از مطمئن‌ترين و ارزان‌ترين شيوه براي ديده شدن در سطح جهاني طراحي سايت فروشگاهي مي‌باشد. به‌ طور كلي هزينه‌اي كه براي طراحي وب سايت به شركت‌هاي طراحي پرداخت مي‌شود با توجه به معيارهايي از قبيل توجه به استانداردهاي برنامه‌نويسي، جذابيت و كيفيت طراحي، تعرفه وب سايت تعيين مي‌شود. هر چه اين متريال‌ها قوي باشند بر روي كيفيت تاثير مي‌گذارند و قيمت بالاتري را هم شامل مي‌شود.

 

هزينه طراحي سايت فروشگاهي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد