طراحي سايت اختصاصي

ارائه دهنده خدمات ديجيتال ماركتينگ| طراحي سايت فروشگاهي| بهينه سازي سايت seo

  • خريدار نقدي ضايعات
  • خريدار ضايعات باتري
  • خريدار ضايعات چدن
  • خريدار ضايعات در تهران
  •  خريدار ضايعات كابل

طراحي سايت اختصاصي

۱۶ بازديد

طراحي سايت اختصاصي

طراحي سايت اختصاصي همانند طراحي خانه‌‌اي است كه طبق نياز مالك طراحي شده است. در صورتي كه مايل هستيد سايت شما طبق نقشه خودتان طراحي شود، پوياآرت طراحي سايت اختصاصي را پيشنهاد مي‌دهد. سايت اختصاصي اصولاً عملكردي خاص دارد كه از ابتدا به طراحي و كدنويسي و نياز دارد.

 

طراحي سايت اختصاصي

 

طراحي سايت اختصاصي چيست؟

عموما طراحي سايت اختصاصي فعاليت‌هايي شامل طراحي، كدنويسي و چيندمان كاملا اختصاصي مي‌باشد. هدف از طراحي سايت اختصاصي تامين نيازهاي مختلف مشتري هست. مانند: داشتن ظاهر گرافيكي منحصر به فرد از لحاظ ظاهري، بالا بودن امنيت، سرعت، داشتن رابط كاربري مناسب و به كارگرفتن آخرين فن‌آوري در حيطه طراحي سايت. اگر مايل به طراحي سايت شركتي كاملا اختصاصي هستيد، پوياآرت خواهد توانست، سايت ايده‌آل شما را همراه سئو سايت حرفه اي درميان رقيب‌هاي فعال طراحي بكند.

 

مزيت طراحي سايت اختصاصي

چنانچه قصد داشتن سايت جديد را داريد، اگر قالب‌ آماده را به كار ببريد، افزونه‌هاي زيادي را احتياج دارد. در صورت استفاده از سايت‌ اختصاصي، اين اطمينان داده مي‌شود كه كسي حق كپي از سايت شما را ندارد و سايت كاملا در اختيار شما است. فقط بايستي قبل از درخواست سايت اختصاصي اطلاعات كامل خود را به طراح سايت ارائه دهيد. طراح نيز با دقت به موارد خواسته شده، سايت اختصاصي براي شما را طراحي مي‌كند.

 

مزيت طراحي سايت اختصاصي

 

علت نياز به طراحي سايت اختصاصي

اولين سوال كه احتمالا ذهن افراد را درگير مي‌كند مي‌تواند اين باشد. سايت‌هاي وردپرسي تمام آنچه كه هر كسي مي‌خواهد را دارد، پس چرا بايستي هزينه بيشتري پرداخت شود و سايت اختصاصي جهت شغل‌ها طراحي كرد؟

در جواب بايد گفت، قالب‌ آماده وردپرس كه ظاهر گرافيك زيبايي دارد، تكراري مي‌باشد. ممكن نيست شما قالبي ببينيد كه كسي قبل شما، آن‌را استفاده نكرده باشد. چنانچه مي‌خواهيد سايت كاملا متفاوت و تك داشته باشيد، استفاده از سايت اختصاصي ضروري است.

نكته ديگر اين‌كه، وقتي قالب آماده را به كار مي‌بريد درون آن چندين افزونه نصب شده كه قطعا هر كدام از افزونه‌ها سرعت سايت را مي‌كاهد. بنابراين وقتي از قالب يونيك استفاده مي‌كنيد، اطمينان خواهيد داشت كه سايت شما بدون نياز به افزونه همه چيز را دارد. سرعت سايت به مقدار قابل توجهي افزايش مي‌يابد. سرعت سايت از مهمترين گزينه‌ها در سئو سايت شركتي و فروشگاهي است.

 

قيمت طراحي سايت اختصاصي چقدر مي‌باشد؟

چنانچه تمايل براي طراحي سايت اختصاصي داريد، حتما سوالات راجع به قيمت و عوامل وابسته به آن به ذهن شما مي‌رسد كه بستگي به عوامل زيادي، از جمله نوع برنامه ‌نويسي دارد. البته به‌كار بردن گرافيك و موشن گرافيك‌ ها، هزينه جدا دارند و بسته به نوع سايت درخواستي قيمت‌ها متفاوت است و نمي‌شود قيمت تقريبي را تعيين كرد. مثلا قيمت طراحي سايت فروشگاهي خيلي بيشتر از قيمت طراحي سايت شركتي است. شركت هاي طراحي سايت، همچنين نحوه قيمت‌گذاري متفاوتي دارند.

 

قيمت طراحي سايت اختصاصي

 

طريقه پيدا كردن طراح سايت اختصاصي چيست؟

با دانستن عبارت سئو چيست؟ و پياده‌سازي موارد آن در سايت، كاربران با جستجو عبارت طراحي سايت اختصاصي در گوگل سايت‌هاي متفاوتي را خواهند ديد. اما اين كه كداميك از سايت‌ها كارآمدتر هستند، با وارد شدن داخل هر سايت و جستجوي كامل سايت و نمونه كارها، افراد متوجه خواهند شد كدامين سايت مناسب جهت طراحي سايت اختصاصي هستند. پوياآرت با داشتن سابقه چندين ساله خواهد توانست نياز شما عزيزان را در زمينه طراحي سايت منحصر به فرد برآورده كرده و سايتي كاملا يونيك را براي شما طراحي كند.

شما مي‌توانيد درخواست مورد نياز خود را به آساني در همين سايت ثبت نمائيد. با شماره‌هاي درج شده در سايت نيز تماس بگيريد و درباره نحوه انجام طراحي، سوالات مد نظر خود را از مشاوران پوياآرت بپرسيد. با به دست آوردن اطلاعات كامل‌تر، راحت‌تر مي‌توانيد تصميم بگيريد كه كار طراحي سايت خود را به چه كسي بسپاريد. به ياد داشته باشيد كه ما همواره در پي آن هستيم كه بهترين و مناسب‌ترين گزينه را پيش روي شما قرار دهيم.

 

طريقه يافتن طراح سايت اختصاصي

 

تصميم نهايي درباره طراحي سايت اختصاصي

اكنون كه با طراحي سايت اختصاصي كاملا آشنا شديد. نوبت به تصميم‌گيري خواهد رسيد، طراحي سايت همراه قالب آماده و با قيمت پائين‌تر و يا طراحي سايت اختصاصي ؟ تمامي جوانب را در نظر داشته باشيد. اگرچه قيمت طراحي سايت اختصاصي بالاتر است، اما شما براي طراحي كاملا حق انتخاب داريد. در طراحي با قالب آماده هزينه طراحي سايت شما كمتر است، اما اگر مايل به تغييرات جدي‌تر در سايت باشيد و به برنامه نويسي تسلط نداشته باشيد، ممكن نيست. بعد از طراحي سايت اختصاصي، شما قادر به تغييرات مد نظر خود هستيد ولي در طراحي با قالب آماده يا غيرممكن است و يا هزينه زيادي را به همراه خواهد داشت.

با مشاهده تفاوت‌ها در هر دو طراحي سايت، چه اختصاصي و چه با قالب‌هاي پيش‌ساخته تصميم نهايي با شماست. اما اگر در تصميم‌گيري ترديد داريد، مي‌توانيد از متخصصين پوياآرت مشاوره رايگان بگيريد. مي‌توانيد مطمئن باشيد مشاوران پوياآرت مناسب‌ترين گزينه را براي طراحي سايت به شما معرفي خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد