خريدار ضايعات آهن

ارائه دهنده خدمات ديجيتال ماركتينگ| طراحي سايت فروشگاهي| بهينه سازي سايت seo

  • خريدار نقدي ضايعات
  • خريدار ضايعات باتري
  • خريدار ضايعات چدن
  • خريدار ضايعات در تهران
  •  خريدار ضايعات كابل

خريدار ضايعات آهن

۱۰ بازديد

خريدار ضايعات آهن در ايران ضايعات2 ، مواد بازيافت‌‌پذيري را كه در طبيعت هستند را خريداري مي‌كند. همه‌ي ابزارآلات كه در اطراف ما هستند داراي قسمت‌هاي قابل بازيافت شدن هستند مانند ماشين‌ها، صنعت‌هاي ساختمان و مواد دور ريختني و برعكس زباله‌ها، قيمت ضايعات آهن بالايي داشته و ارزش پولي چشمگير دارند، بِه همين علت به آن‌ها زباله‌هاي گران‌قيمت نيز گفته مي‌شود.

ضايعات آهن چيست؟

اصولا ضايعات فولادي با درصد كربن پائين را ضايعات آهن مي‌‌نامند. همچنين با عنوان‌ ضايعات فولادي هم شناخته مي‌شوند. همان‌گونه كه مي‌دانيم آهن از جمله فلزهايي است كه خريدار ضايعات آهن بعد از خريد آهن آلات مصرف شده، دوباره آن را ذوب كرده و به عنوان يك فلز براي مصرف‌هاي ديگري استفاده مي‌كند.

بازيافت كردن به چه معني است؟

به آماده ‌كردن ماده‌ها جهت استفاده دوباره در مصارف مختلف بازيافت مي‌گويند. مواد مناسب بازيافت ضايعات آهن توسط خريدار ضايعات آهن خريداري شده و جهت استفاده دوباره بازيافت مي‌شود. عمل بازيافت باعث مي‌شود بتوانيم از هدر رفتن دارايي‌هاي ملي جلوگيري كنيم.

منشاءهاي تامين ضايعات آهن

خريدار ضايعات آهن جهت تهيه ضايعات سه منبع زير را در كل به كار مي‌گيرد:

  • خانگي
  • عمومي
  • صنعتي

منابع تامين ضايعات

خريدار ضايعات در محل

ضايعات خريده شده به وسيله خريدار ضايعات آهن در محل كه با اعلام خريد آهن‌هاي به‌ دردنخور انجام مي‌شود، بر حسب گستردگي فعاليت بازيافت در انبارهاي ضايعات بزرگ يا كوچك با نام انبار ضايعات نگه‌داري مي‌شوند. نكته‌ي ديگر در خريد ضايعات در محل اين است كه خريد ضايعات بر پايه كيلو (وزن) صورت مي‌گيرد.

نكته : ارزش‌گذاري ضايعاتي مانند موتور ماشين بر اساس عملكردشان است اما ارزش‌گذاري ضايعات آهن بر اساس وزنشان است.

 

خريدار ضايعات درمحل

 

خريدار ضايعات آهن

ضايعات خريده شده به وسيله خريدار ضايعات آهن در محل كه با اعلام خريد آهن‌هاي به‌ دردنخور انجام مي‌شود، بر حسب گستردگي فعاليت بازيافت در انبارهاي ضايعات بزرگ يا كوچك با نام انبار ضايعات نگه‌داري مي‌شوند. نكته‌ي ديگر در خريد ضايعات در محل اين است كه خريد ضايعات بر پايه كيلو (وزن) صورت مي‌گيرد.

نرخ ضايعات و آهن

نرخ ضايعات و آهن منوط به جايگاه ، زمان و يا خود شخص تغيير مي‌كند. به طور معمول قيمت‌ها به دو صورت يا مستقيم و حضوري بين خريدار ضايعات آهن و فروشنده صورت مي‌پذيرد و يا غيرمستقيم و‌ بااينترنت به فروش مي‌رسد.

كاربرد ضايعات آهن

خريدار ضايعات آهن از ضايعات آهن در تمام جهان جهت بازيافت كردن و يا استفاده دوباره استفاده مي‌كند. به اين ترتيب كه اين روزها در كشورهاي مدرن بعد از جداسازي ضايعات آهن، آن‌ها را با دقت كامل پودر كرده و جهت مصارف مختلف بعد از اضافه كردن افزودني‌هاي مورد نياز در صنعت قطعه‌سازي دسته بندي مي‌كند. اما در ايران از اين ضايعات آهن جهت ذوب كردن در كوره‌ها استفاده مي‌شود.

مراحل ذوب كردن ضايعات آهني كه توسط خريدار ضايعات آهن خريداري شده است. به اين شكل است كه ابتدا ضايعات آهن را كه از ورق‌هاي نازكتري تشكيل شده است جهت شارژ كوره تا يك سوم كوره پركرده و ذوب مي‌كنند، پس از ذوب آن‌ها، ضايعات آهن ضخيم‌تر را در داخل كوره ‌مي‌‌‌ريزند وبه اين علت كه ضايعات ذوب شده قبلي در كوره موجود است، اين ضايعات زودتر و در مدت زمان يك الي دو ساعت ذوب مي‌شوند.

بنابراين خريدار ضايعات آهن مي‌تواند باعث كم شدن ماهيت فولاد بشود، چراكه درصد استفاده شده از انواع ضايعات آهن كه در كوره‌ها جهت شارژ و ذوب شدن استفاده مي‌شود، در ساختن انواع مختلف فولاد اهميت به سزايي دارد.

بازيافت ضايعات و آهن

نتيجه گيري

ايران ضايعات2 از جمله بيشترين خريدار ضايعات فلزي مي‌باشد كه ضايعاتي مثل ضايعات آهن، انواع مختلف ضايعات در ساختمان‌ها، چدن و ضايعات فلزهاي رنگي مثل مس، برنج و … را با بيشترين قيمت و نقدي به عنوان خريدار ضايعات آهن خريداري مي‌كند. فقط كافي است با مجموعه ما تماس بگيريد. كارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگويي به مشتريان عزيز خود هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد